The NANA 's Diary



Entries About Linkies Freebies BIASES FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM
The Miss Nana


Template 99% by AtinTory .
Thanks too by B A P.

\
Nana's Diary : EXAM TIME | #LASTSEMESTER

Hi peeps!
Personal things here, so, turn on the translation. okay? Weehee!

Sekarang ni bulan terakhir aku kat universiti. Hopefully aku tak sangkut mana-mana, tolong lah jauh dari sebarang kecelekaan dan bencana yang akan berlaku. Plus, sekarang ni ramadhan so doa tu penting.

"Semoga Nurnadwa Afiqah binti Rahizad akan bergraduasi pada bulan 11 tahun 2016 ini"

Thank you kepada sesiapa yang bermulut masin. I love you so much!

Haha! hari ni exam aku start. Aku amik BM sem ni dan hari paper dia. BM sangat-sangat rumit. Aku kena tulis frasa yang salah dari petikan dan perh! memang entah pape la aku tulis. aku rasa macam semua betul je. Aku sorang je ke tak pandai macam ni?

Exam aku petang and aku sepatutnya jumpa madam untuk hal praktikal aku dan aku macam takut gila dan aku stuck (bermaksud tak masuk bilik madam). Aku duduk depan bilik madam and last-last aku just belajar BM kat luar bilik madam je.

Lepas exam, aku pergi fakulti seni sebab sekarang penuh dengan arts dekat dinding and arca bagai sebab dorang hantar final year project dorang and aku dapat kereta free!


Ni lah hasilnya. Aku tak bole nak move on dengan kereta ni, tukang amik gambar pun buat macam aku posing dengan kereta sendiri gitu, aku suka, ke aku je yang fikir macam tu?

Aku masa study week ari tu aku drawing-drawing gak, youtubers






Banyak gila kerja aku nak end sem ni. Dah la puasa. Dugaan betul. Pape pun aku nak grad so aku akan fighting juga.

Tu je laa..haha! Blaja dulu, atau youtube dulu.

Love, NANA.


Newer Post
Older Post